2015. december 25. 11:39 - villgabor

Kurt Russell megerősítette: Felkereste őt a Marvel

Maga Kurt Russel erősítette meg a hírt, miszerint folyamatban vannak megbeszélések a Marvel Stúdióval, azonban állítása szerint, a dolgok nem olyan egyszerűek mint, ahogy azt a pletykák először állították.

Kurt Russell elárulta, hogy meghívták őt, hogy csatlakozzon a Guardians of the Galaxy vol.2 csapatához, azonban, egyenlőre hezitál a válasszal, hiszen még az első filmet se látta. 

"Szó szerint két napja kaptam a telefon hívást. Még egyszer se láttam a Guardians of the Galaxy-t, szóval semmit se tudok róla. Maga James Gunn hívott fel engem és nekem közben fogalmam se volt róla, hogy ő az írója és a rendezője is a filmnek. És hát őszintének kellett lennem: 'Köszönöm, hogy rám gondoltál, de mielőtt választ adnék, el kell olvasnom a forgató könyvet és meg kell néznem az első filmet, addig semmit se tudok ígérni.' Le vagyok nyűgözve, hogy felkértek, már csak azért is, mert úgy tűnik rajtam kívül már mindenki látta a filmet."

Szóval, hivatalos bejelentésig addig várnunk kell, amíg Kurt nem szélesíti a tudását, a filmet illetően.

 

A Guardians of the Galaxy vol.2 2017 május 5-én kerül a mozikba.
További érdekességekért és cikkekért kövesd a facebook oldalt: https://www.facebook.com/marvelcinematicnews/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marvelcinema.blog.hu/api/trackback/id/tr348196970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása